Şifremi Unuttum

Narnia Günlükleri: Prens Kaspiyan izle

Kalan Süre :
Reklamı Geç

IMDB:

53 Yorum

98.797 izlenme

Narnia Günlükleri: Prens Kaspiyan izle
Narnia’nın büyülü dünyasında zaman bizim dünyamızdan daha hızlı akmaktadır. Bu yüzden İngiltere’deki tren istasyonundan hareket eden Pevensey kardeşler (Peter, Susan, Edmund ve Lucy) kendilerini bir sonraki durak olan Büyücü Kral Mirax’ın hüküm sürdüğü adada bulurlar. Şeytani ruhlu bu acımasız kralı devirebilmek, Narnia’nın eski güzel günlerini geri getirebilmek için adanın genç prensi Caspian ve güçlü Aslan’la ittifak yaparlar.

53 yorum "Narnia Günlükleri: Prens Kaspiyan izle"

  1. burhan 11 Eylül 2012, 16:01

    admin rica etsem richard gere’nin gecenin nefesi adlı filmi yayınlarmısın? tşkler

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +9 (from 9 votes)
    • admin 11 Eylül 2012, 21:53

      Burhan Türkçe dublaj olarak yok nette fakat altyazılı olarak hazırlamaya çalışıyorum.

      VN:F [1.9.16_1159]
      Rating: +6 (from 8 votes)
  2. mezarcı 11 Eylül 2012, 21:13

    güzel ancak nacizane tavsıyem gecişi sagladıkları gardolabı keşfettıklerı bölümü izlemeden bu bölümü izlemeyin pek bir şey anlayamaya bilirsiniz.Zaten admin onu da yayınladı sag olsun önce onu sonra bunu izlerseniz zevkine varır ve eglenirsiniz güzel bir seri

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +7 (from 7 votes)
  3. misafir 20 Ekim 2012, 21:29

    güzel film ama mezarcının da söyledsiği gibi 1i izleyin sra bunu izleyin.admin tşkler de 3 hariç başka bölü yokmu bu filmin 4ü yokmu yani:(

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +2 (from 4 votes)
  4. misafir 20 Ekim 2012, 21:30

    yha uffff

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +1 (from 3 votes)
  5. seda 26 Kasım 2012, 19:19

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr yaaaaaaaaaaa

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +4 (from 4 votes)
  6. djansu 01 Aralık 2012, 18:17

    sssuuuuppppeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr yyaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +3 (from 3 votes)
  7. Doğukan 08 Aralık 2012, 22:41

    çok güzel bi film admin paylaşımın için teşekkürler

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +4 (from 4 votes)
  8. Esmanur 08 Aralık 2012, 22:45

    muhteşem bi film :D

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +5 (from 5 votes)
  9. elif özcihan 14 Aralık 2012, 19:56

    mükkemmel yhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +4 (from 4 votes)
    • Furkan 09 Mayıs 2013, 13:05

      En sevdiğim film serisi bu…

      VA:F [1.9.16_1159]
      Rating: 0 (from 0 votes)
  10. mustafa 18 Aralık 2012, 23:40

    Admin 4 part çalışmıyo

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0 (from 0 votes)
    • ilker 19 Aralık 2012, 18:56

      arkadslar izleyin güzel filim 10 üzerinden 9 verilir

      VA:F [1.9.16_1159]
      Rating: 0 (from 0 votes)
  11. murat 19 Aralık 2012, 17:39

    tum serısını ızledım fragman da dıyer bolumlerden farklı umarım guzel dır

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  12. recep 27 Aralık 2012, 21:28

    admin kardeş bir ricam olcak sitede seri flimler bölümü yok mesala bu flimin hangisi ilk hangisi son anlamadım gitti yada başka varmı onuda bilmiyom bu tür seri flimleri bir katagoride toplasanız sevinirim

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: -1 (from 1 vote)
  13. mesut 05 Ocak 2013, 01:13

    cok.muhtesem.güzel.film

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +2 (from 4 votes)
  14. mt2 tr 12 Ocak 2013, 19:43

    süper film gercektende

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +3 (from 5 votes)
    • ferhat 24 Ocak 2013, 18:01

      süper bir fillim

      VA:F [1.9.16_1159]
      Rating: +3 (from 3 votes)
  15. ferhat 24 Ocak 2013, 18:04

    ben hayatında bunun gibi filim görmedim kardeş

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  16. burak 28 Ocak 2013, 17:13

    bu filim bir harika !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  17. burak 28 Ocak 2013, 17:16

    heleki aslanın bölümü çok hoşuma gidiyor beni mest ediyor ben bu filmi milyonlarca kez izleyebilirim herkeze tavsiye ederim mükemmelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  18. pelin 01 Şubat 2013, 17:54

    Bu filmde petere asigim bu sinama mukeme/lllllllllllllo

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  19. sefa 04 Şubat 2013, 20:47

    çok manyak birşey

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  20. esma nur 10 Şubat 2013, 16:08

    süper film narnia

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  21. dogukan 24 Şubat 2013, 17:46

    dünyadaki ennnnn güzel bu fiilm dir diyer fiilm ler bu kadar güzel digildi cunku bukadar ak syon yok tu aca yip güze

    DOĞUKAN SİCİMOĞLU

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  22. Talha 24 Şubat 2013, 19:54

    admin şimşekkıranı yüklermisin

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  23. ezgi 04 Mart 2013, 16:40

    bence acaip güzel ya süper bayıldım abi süper ya :D

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  24. ibrahim 04 Mart 2013, 20:47

    bu nebiçim şey böyle ya admin sorarım sana niye açlmıyo bu fim cevap ver bna

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: -3 (from 3 votes)
  25. doğukan 14 Mart 2013, 09:10

    çok güzel bir film bayıldım 3 hariç hepsi güzel pren caspiana gıcık kapıyom midemi bulandırıyor

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  26. sedat 22 Mart 2013, 22:07

    ya çok kasıyo yüklenmesi 50 dk bişi admin git bi siteyi düzelt

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: -1 (from 1 vote)
  27. LEYLE 27 Mart 2013, 21:57

    ÇOK GÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜZZZZZZEEEEEEEEEEL…………

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  28. leyla 05 Nisan 2013, 16:54

    narnia günlüklerine bayılıyırom.walt diyneyi çok seviyorum. iyikivarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr…………………

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  29. nalan 06 Nisan 2013, 11:26

    çok güzel bi filim

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  30. çagatay 08 Nisan 2013, 23:56

    GUSELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  31. skandar 11 Nisan 2013, 15:36

    filme kop peter edmund çooooooook yakışıklı

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  32. Melis 11 Nisan 2013, 20:11

    Süper bi filmmm

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  33. emre 13 Nisan 2013, 23:40

    admin saol gardaş

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  34. Eyyub 14 Nisan 2013, 11:22

    Super. Teshekkurler!!!!!

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  35. narniasprincess 18 Nisan 2013, 18:24

    sonunda duygulandım :(((((((((( mükemmel bir fantastik film böyle filmleri milyonlarca kez izlesem bıkmam

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  36. edward 24 Nisan 2013, 11:17

    çok güzel bir film

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  37. elif 01 Mayıs 2013, 08:51

    admin rica etsem croodlar ve benim annem bir dinazor filmini yükler misin

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  38. meriç 03 Mayıs 2013, 16:58

    hiç güzel değil zaten acılmıyo bence başka film izleyin

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  39. seda 11 Mayıs 2013, 17:10

    mrbbb arkadaşlar ben bu flimi hepinizden daha çok izledim ve daha çoooook seviyorum gerçek isimlerinide biliyorum kaç yaşında olduklarınıda pitır en büyükleri 25 yaşında gerçek adı ise william moseley endmınd ise 21yaşında ve gerçek adıda skandar keynes lusi ise 17 yaşında gerçek adı georgie henley en büyük kız yani süzun 24yaşında gerçek adıdahanna hımmm bide kaspiyan var ama adını ve yaşını unttum hepsini çoooooooooooook seviyorummmmmmmmmm ve tavsiye ediyorum hepsi ingiliz pitırla lusi çıkıyor yaniii sevgililer bayılıyorum bu flimeee izlemeniz gerektiğini düşünüyorum.

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  40. fatih 14 Mayıs 2013, 12:44

    ck sahane güzek tskl

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  41. ziver 08 Haziran 2013, 14:20

    men azerbaycandan yaziyorum.burdan istanbula selamlar.film mukemmel yaaaaaaaaaa

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  42. ceren 12 Haziran 2013, 10:42

    süperrrr!!!!!

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  43. başak 17 Haziran 2013, 08:37

    sedanın dedikleri doğru hepside ingiltere de yaşıyor. Lucy’nin adı georgie laura henley prens kaspiyanın ise Ben barnes. Peter’ın William peter moseley Susan’ın anna poplewell EdMUND İSE Skandar keynes

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  44. Feyza 24 Haziran 2013, 19:10

    Harikaaa bir film

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  45. Mustafa Cam 01 Temmuz 2013, 01:35

    Alternatifler Silinmiş Admin Yenilermisin Lütfen

    VN:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  46. yunus emre 04 Temmuz 2013, 17:59

    Fare çook tatlı ya : ))))

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  47. SEMİH 24 Ekim 2013, 01:21

    ÇOHHHKKK İYİDE OLMUS COK GÜZEL İYİDE OLMUS TAMMM MI:)))

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  48. xeae 14 Mart 2014, 12:15

    Emeği geçenlerin ellerine sağlık

    VN:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Yorum Yap



Baglanfilmizle.com, Hd Film izle, Film Seyret, Sinema izle, Full izle

Copyright © 2011 Sitemizde telif haklarının size ait olduğu ve yayınlanmasından rahatsız olduğunuz bir içerik varsa bizimle iletişime geçtiğiniz takdirde, içerik sitemizden 3 iş günü içinde kaldırılacaktır. If there's a content which disturbs you and whose rights belong to you, please contact with us. We will remove it within 3 days. (Mail: info[at]baglanfilmizle.com) film izle